Hasbara_MainPic הסברה משפטית
Hasbara_MainPic הסברה משפטית
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9974772

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    טיפים והמלצות שכדאי לקבל ממשרד עורך דין הגירה

    ישראלים רבים מבקשים להגר לחו"ל מסיבות שונות – כסף, איכות חיים, תרבות וכד'. לפי דו"ח הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מאז קום המדינה היגרו מהארץ כ- 665,000 איש. במאמר זה נסקור שלוש מדינות אשר ביקוש ההגירה אליהן גבוה במיוחד ונביא המלצות שכדאי לקבל מעורך דין הגירה בנוגע להגירה אליהן.

    טיפים והמלצות שכדאי לקבל ממשרד עורך דין הגירה

    תוכן עניינים

    הגירה לארה"ב – כיצד? ומהן המלצות עורך דין הגירה בנושא?

    היעד המבוקש ביותר כנראה להגירה בקרב ישראלים הוא ארה"ב. בשנים האחרונות הקשיחה ארה"ב את התנאים להגר אליה, ובייחוד לקבלת תושבות קבע המכונה "גרין קארד". ישנם שלוש קטגוריות עיקריות של מהגרים לארה"ב:

    • על בסיס משפחתי – בני זוג, הורים וילדים קטינים של אזרח ארה"ב, רשאים להגר לארה"ב ללא מגבלה מספרית.
    • על בסיס תעסוקתי – אשרות אלה מסווגות לפי קטגוריות של עדיפות: א. בעלי כישורים מיוחדים. ב. אינטרס לאומי או יכולות חריגות. ג. עובדים מומחים ומקצועיים. ד. עובדי דת.
    • על בסיס הומניטרי – מדובר באשרות מיוחדות הניתנות לפליטים, שוהים בלתי חוקיים שגירושם יגרום נזק לבני משפחה אזרחי ארה"ב וכד'.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      כמו כן, קיימות לישראלים אפשרויות נוספות: אשרת הגרלה ואשרות זמניות, כגון אשרת לימודים ואשרת עבודה זמנית. בנוגע לאשרת הגרלה, גם אם עליתם בגורל, יהיה עליכם עוד למלא מסמכים מסוימים אשר יפורטו בהודעה על עלייתכם בגורל. חשוב להגיש מסמכים אלה במהירות האפשרית על-מנת להיות מהראשונים שבקשתם נבדקת. מומלץ להיעזר בעורך דין הגירה מנוסה לצורך העניין.

      מהם הקריטריונים להגירה לקנדה?

      רמת החיים בקנדה היא מהגבוהות בעולם, מה שהופך אותה ליעד הגירה מבוקש. בנוסף, קל יחסית לקבל אליה אשרות שהייה. גם בקנדה ישנן שלוש קטגוריות עיקריות של אשרות:

      תכנית לעובדים מקצועיים – קנדה מגדירה אילו עבודות נדרשות בתחומה. מועמדים המגישים בקשה לעבוד בה נבחנים לפי שיטת ניקוד המבוססת על 6 קריטריונים: גיל, השכלה, שליטה באנגלית או צרפתית, ניסיון עבודה, עבודה מוסדרת וסיכויי הסתגלות. מאחר ובשנתיים האחרונות צומצמה היכולת להגר על בסיס עבודה מקצועית, מומלץ לקבל הצעת עבודה ותמיכה ממעסיק קנדי. רצוי להיעזר בעורך דין הגירה לשם כך.
      הגירה עסקית – מדובר באנשים בעלי פוטנציאל להכנסת הון לקנדה. ישנן שלוש תכניות הגירה בעניין זה:

      • עצמאיים – אנשים בעלי יכולת להתפרנס מעסק עצמאי בתחומי תרבות, אמנות וספורט, או בתפעול חווה חקלאית.
      • יזמים – אנשים בעלי יכולת לנהל עסק בקנדה לאור ניסיון אישי בניהול ועסקים. עליהם להוכיח הון עצמי של 300,000 דולר קנדי, ולהוכיח שהצליחו לנהל עסק במשך לפחות שנה אחת מתוך השלוש לאחר הענקת מעמד תושב קבע.
      • משקיעים – מועמדים בעלי יכולת להתייצב כלכלית בקנדה לאור ניסיון עסקי. עליהם להיות בעלי הון עצמי של 1.6 מיליון דולר קנדי ולהשקיע 800,000 דולר במשך 5 שנים ללא קבלת ריבית.
      • משפחה – תכנית לאיחוד משפחות עבור אזרחי קנדה שיש להם קרובי משפחה ממדרגה ראשונה. האזרח הקנדי מתחייב לתמוך כלכלית בקרוב משפחתו ונקרא "ספונסור". מומלץ לקבל הדרכה בנושא מעורך דין הגירה מנוסה.

      צומצמה היכולת להגר על בסיס עבודה מקצועית, מומלץ לקבל הצעת עבודה ותמיכה ממעסיק קנדי

      הגירה לאוסטרליה – כיצד?

      גם אוסטרליה נמנית בין המדינות המבוקשות להגר אליהן. היא אף מעוניינת במהגרים שיוכלו לתרום להתפתחותה המקצועית והכלכלית. המועמדים להגירה נבחנים לפי שיטת ניקוד המבוססת על קריטריונים שונים, כגון: גיל, ניסיון מקצועי ושליטה בשפה האנגלית. רוב האשרות שמנפיקה ממשלת אוסטרליה מיועדות למועמדים בעלי מקצוע. הממשלה פרסמה רשימה של מקצועות מועדפים.

      ישנם תנאים רבים בהם יש לעמוד ומסמכים רבים אותם יש להגיש, למי שרוצה לקבל אשרה על בסיס מקצוע. לכן כדאי להיעזר בעורך דין הגירה מנוסה בעניין זה. כמו כן, אוסטרליה מעודדת בעלי עסקים להגר אליה וכן מפעילה תכניות לעידוד לימודים אצלה. בנוסף, גם לאוסטרליה ניתן להגר על בסיס משפחתי – בני זוג, הורים וילדים מתחת לגיל 18 יכולים לבקש להגר אליה.

      סיכום: ישנן אפשרויות רבות להגר למדינות זרות. אם ברצונכם להבטיח קבלת אשרה להגירה, מומלץ לפנות לעורך דין הגירה מנוסה ומומחה בתחום. בהצלחה!

      אנחנו עושים מאמץ לדייק בכל התוכן המופיע באתר Hasbara הסברה משפטית. יחד עם זאת האמור באתר אינו תחליף לייעוץ משפטי והמסתמך על האמור באתר – עושה כן באחריותו בלבד.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9974772 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף